.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنجال 20 دقيقه‌اي نمايندگان در مجلس
نمايندگان استان‌هاي اصفهان و خوزستان براي دقايقي (حدود 20 دقيقه) در مجلس جنجال‌آفريني كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، حسيني دولت‌آبادي نماينده شاهين‌شهر در اخطاري مستند به اصل دو قانون اساسي و همچنين تذكري با استناد به بند 11 ماده 23، ‌از اينكه برخي نمايندگان منطقه‌اي فكر مي‌كنند ابراز تاسف كرد.

وي با اشاره به نهي مقام معظم رهبري از اقدامات منطقه‌اي در مجلس و ترجيح منابع ملي به منطقه‌اي، يادآور شد: جاي تاسف است كه نگاه برخي نمايندگان به يك بخش از كشورمان منفي باشد، متاسفانه برخي افراد حماسه‌آفريني‌هاي اصفهاني‌ها را در زمان جنگ تحميلي در خوزستان نمي‌بينند اما حالا كه قرار است سالن اجلاس سران در اصفهان ساخته شود به آن حساسيت نشان مي‌دهند، اگر استان‌هاي ديگر قرار بود اين مبلغ را هزينه مي‌كنند همين‌طور برخورد مي‌كرديد؟

محمدرضا باهنر كه اداره جلسه را بر عهده داشت، به اظهارات نادر قاضي‌پور نماينده اروميه در مخالفت با پيشنهاد نيره اخوان براي اختصاص 100 ميليارد تومان جهت ادامه ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان اشاره كرد و گفت: ايشان صحبتي كردند كه اگر اين صحبت نمي‌شد بهتر بود اما به هر حال عذرخواهي كردند.

وي بخشي از تذكر حسيني دولت‌آبادي را بجا دانست و گفت: اصلا اينطور نيست كه مجلس قوميتي و منطقه‌اي فكر كند، اين موضوع هم سهو لساني بوده وگرنه همه اقوام كشور در جنگ، صلح و سازندگي جزء افتخارات كشور بودند و ترجيح هيچ كدام بر ديگري به صلاح نيست.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي بار ديگر از همه ملت ايران در اين باره عذرخواهي كرد.

در ادامه موسوي نماينده رامهرمز خواستار بيان تذكري آيين‌نامه‌اي بود كه جمعي از نمايندگان از جمله حدادعادل وي را به آرامش دعوت كردند و حدادعادل هم با وي روبوسي كرد، مجددا با سر و صداهاي فراوان زنگ مجلس براي برقراري نظم جلسه به صدا در آمد اما باز هم اين فريادها خاموش نشد و موسوي جرف نماينده آبادان با حضور بر سر صندلي حسيني دولت‌آبادي در اعتراض به سخنان وي فريادهايي مي‌زد كه اين بحث با دخالت جمعي از نمايندگان پايان يافت.

محمدرضا باهنر در اين باره گفت: من از كساني كه كمك مي‌كنند امواج غيرضروري كه در مجلس پيش مي‌آيد از بين ببرد تشكر مي‌كنم دست تك تك شما را مي‌بوسم و مي‌خواهم كه اين بحث ادامه پيدا نكند.

وي با تاكيد بر اينكه قاضي‌پور نماينده اروميه و حسيني دولت‌آبادي هيچ كدام قصد توهين نداشتند تصريح كرد: هر سانت ميهن اسلامي ما در خوزستان، خليج‌فارس، شمال و شرق، گوش، چشم و قلب و اعضا و جوارح ماست و جدايي در آن وجو ندارد.

وي ادامه داد: من تعجب مي‌كنم كه برخي برادران جملات را درست ترجمه نمي‌كنند، همه مردم ما به خاطر عزت، دين ، شرف و ناموس جنگيدند و حالا از برادران اصفهاني، خوزستاني و آذري مي‌خواهم كه براي ختم مساله صلوات بفرستند.

در پايان محمد دهقان عضو هيات رييسه مجلس نيز نمايندگان را دعوت به آرامش و حضور بر صندلي‌هاي خود كرد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.